Söndag 1 maj 2o11

Jaha idag är det första maj, april vet i fasen va den försvann.. menmen nu är det maj iaf och jag har BARA tre dagar kvar på Skogsgläntan, ska bli tråkigt att sluta faktiskt.

Har problem med min mage igen, känner mig helt uppblåst och skit. Vet i fasen va jag ska ta vägen. Igår va det verkligen skit, idag är det bättre men verkligen inte bra! Har inte ätit mat på två dagar typ. Bara lite grann bara. Mår illa så fort jag tänker på mat, har inte matlust eller nåt. Utan får tvinga i mig bara för att få liiite energi.
Undra vad det kan bero på?!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till frissan, fy fan så skönt. Ringde i fredags och fick tid redan imorgon. Trodde jag skulle få vänta i två veckor eller något. Hoho, nu är ju bara fråga HUR jag ska klippa :)


Näe nu ska jag lägga mig på soffan igen och se om min mage kan bli bra snart :(

Neg. inlägg!!

puss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback