Lördag 14 maj 2o11


Idag jobbar jag eller inte just nu. Går delad tur. 7-9,30 och sen 17-21,30 ganska gött.
Har varit på hemtjänsten nu i 3 dagar :)
På måndag så börjar jag mitt nya vikariat i Horn, på skogsgläntan (där jag va sist) och ska va där till 19e juni, den 20e juni börjar mitt semestervikariat i Storebro. Vilket nu betyder att jag har jobb och går på schema nu fram till v34. GANSKA SÅ SKÖNT!! :)

Ska skriva ut mig från af under dessa månader tror jag.


Hoho, är skapligt glad att jag är ledig v30 faktiskt. Tom & jag ska till Öland med husvagnen. På fredagen sen kommer Anna&Ante och vi ska käka på lammet& griset :)
Hoppashoppashoppas på fint väder!
 
hur som helst har inget särskitl att meddela :)
så tack och hej.

Poss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback