Torsdag 24 mars 2o11

 Ska snart dra iväg till några kompisar här i Gullringen och äta lite våfflor ;) MÅMS.

Imorgon ska vi till västervik - hjärtat & jag. Han ska till sjukan igen. Hoppas på svar nu!
kanske passar på att kolla lite i affärer :o man kan aldrig veta liksom.
varit duktigt och gått lång rask promenad idag. Med vovven och bra musik i lurarna så går allt lite lättare.
Vädret är ju inte fy skam heller :)
Blåsten klarar jag mig utan...


Har sett vad jag får tillbaka på skatten och det va inte fy skit det inte. Blir ev lite mer också om man räknar med resekostnaderna. yeei. Har tänkt att köpa en systemkamera tror jag :)








btw, idag är det exakt på dagen som jag gjorde min snygga vurpa i Sälen och slog sönder mitt korsband.
Grattis knäskadan! Presenten va den raska promenaden i timme förut. ;)



 nähe pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback