Fredag 18 mars 2o11

woho fredag och helg och jag jobbar..... i vanlig ordning. inte för jag har något emot det så, men det är tredje helgen i rad nu och jaaa man vill va liiite ledig med. Men nästa helg är jag ledig och har sagt till dom att jag inte vill ha något jobb heller. Då ska vi till pumpen med alla dom bästa :)
Ska bli grymt kul.


Jahaja laddar för dubbelnattpass på Kvillgården då. Har städat skafferiet. Välbehävligt! Nu tar jag en välförtjänt kaffe och slappar. Dricker typ aldrig kaffe hemma men idag va jag så sugen :)
Kanske ska ge mig på nästa projekt? Vila va är det liksom? :p


Eftersom jag är sååååååå dåligt på att uppdatera så kan jag meddela att det inte händer så mycket i mitt liv just nu :)
jag jobbar jämt, och min kära sambo är glad åt eller ( or not ) ! haha. Ge mig ett fast jobb tack.
Har börjat lite på hemtjänsten i horn också.
Fick 9 veckor sommarjobb på Kvillgården i sommar förresten:) wiihuu.



Jaja.
Svammligt och helt osammanhängande inlägg men order av ELINA LINDQVIST:)
såå elina, nu vill jag ha bilder :) hhi.



posshaj♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback