19 juli 2o11

Har fått order om att uppdatera här. ELINA LINDQVIST!  

Har varit på mitt semestervik i en månad nu typ och har till och med v33. Men sen vet i fasen vad jag ska hitta på. Har varit på Kvillgården fyra somrar nu och jag trivs jättebra, men detta är inte vad jag vill göra längre.
Ett perfekt jobb för att pengarna ska rulla in men jag vill göra något annat nu.
Tar gärna vilket jobb som helst. Så är det någon som har ett så hör av er :)

Telia ringde igår och sa att jag om teckande mitt abonnemang på två år så fick jag en ny telefon:) Har ju visserligen precis köpt en ny menmen. Jag fick denna gratis så why not :) haha.
Mamma ville visst testa den :)

Har inte så mycket annat och skriva om faktiskt såå........

I helgen va vi i källviken hela familjen och farmor. Anton & Tom va med också :)
Lille Raggis va med också. Han har i stort sett varit lös hela helgen. Hur skönt som helst. Han är ju jätteduktig när han går lös. Man törs ju inte riktigt det i Gullringen. Men ska nog börja gå mer i skogen så kan han springa lös :)
han är söt min lilla fis.

Elina, vi måste träffas snart så vovvarna kan träffas :)







pusshaj.




Kommentarer
Elina Lindqvist

Åhh carlsson, jag blir lika lycklig varje gång du blir sådär arg på mgi ;) haha!! Klart vi ska ses snart. Direkt efter att du kommer hem från Öland! Right? :) PUSS

2011-07-19 @ 13:06:28 | http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback