Tisdag 18 jan 2011

usch vad denna vecka går långsamt :) kanske beror på att jag inte har något inplanerat än sjukgymnastiken :)

Är lite sugen att börja på friskis & svettis för att få fart då fläsket. Men frågan är ju lite vad man ska göra för gympa :)
BAS antar jag men kan JAG göra det med mitt knä eller kan jag göra så mycket som jag klarar av. Sen fanns det danspass på söndagar :) skulle vara kul och gå med någon med och slippa gå själv liksom. För är jag själv så kanske jag inte går varje gång heller. Jag känner mig själv :D

nu tycker jag snön ska försvinna så jag kan ut och jogga lite :D

nu ska jag elda. det är kallt här inne.
disken väntar och jag har tråkigt :)

posshaj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback