Tisdag 11 jan 2011

Idag har jag haft finbesök av Elina & Ida :) Först gjorde jag scones och vi drack te till efter det gick vi en promenad med Raggeman och sen drack vi mer te och åt wienerbröd.
Vi snackade ju en himlans massa skit också, det är alltid lika trevligt :)
och eftersom jag nu fått skäll för jag bloggar för dåligt så får jag väl göra det då :)

Jag bara älskar att vi håller kontakt trots studier och våra roliga jobb där man har nollplanering :)

Har sån djävulsk träningsvärk i mina ben idag efter träningen igår.
Men jag har gjort lite träning idag med med pilatesbollen :)
jag känner mig ganska så duktig faktiskt.

Har spelat lite tvspel med men nu går det ingen vidare.... usch.
Mitt tålamod är ju sämst också så!!!!


Nu hoppas jag att Elina Lindqvist är nöjd :)

posshaj.





Kommentarer
Elina

Bra Carlsson, nu är jag nöjd! Det är så roligt att läsa bloggar så håll igång nu ;) Puss på dig!

2011-01-12 @ 11:07:55 | http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback