Raggeman Nilsson.

Va nyss ute och gick med vovven och han gjorde utfall igen. Det va ett tag sen.
 Inte säker på vad det berodde på. Kan va att jag såg hunden innan Ragge gjorde för han bajsade och medans jag plockade upp bajset och visste jag ju att hunden va på väg hitåt och kanske stressade upp mig för det.. kan det va så?
typ omedvetet?!

Sen nu när det är en himla massa snö har han jättesvårt att sätta sig och bajsa överhuvudtaget.
Bara massa dofter som han ska sticka nosen i.. vad sjutton ska jag göra åt det då?

Efter det gjorde jag lite träning med honom, eftersom han har skitsvårt att gå fot och så så tänkte jag att jag ska lära honom :) gick bättre och bättre faktiskt.
Får fortsätta imorgon. Han blev trött av lilla hjärngympan iaf, och det va ju skönt det :)
Han börjar tugga fradga när han är trött i huvudet. Sötisen♥

Vad skulle jag göra utan dig fisen.


Han ligger just nu och sover på våran nyköpta matta :) han gillar nog den..


ÅH det finns inget roligt på tv... så det får bli tvspel :)

posshaj.




Kommentarer
LANJA - www.lanjas.blogg.se

vad tycker du om den videon? http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM&feature=sub =)



Cassandra

DU kan vara snygg :)

2011-01-17 @ 09:56:50 | http://vildadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback