Måndag 10 jan 2011


Ojoj idag ska jag träna hos sjukgymnasten, efter det tänkte jag åka direkt till gymmet här i gullringen och köra ett pass där :) Tänkte se till att åtminstone gå dit några gånger i veckan och träna övriga kroppen. Knäna, rumpan och så kör jag ju hos sjukgymnasten så kan lägga lite extra krut på resten. typ MAGEN :) så händer lite... Det är många kilo jag vill bli av med. Men det ska gå... behöver någon som kan pepptalka med mig.. får la hitta någon.


Har gått en sväng i gullringen med vovven, rena isgatorna på vissa ställen, menmen det gick iaf :)
Skickade efter en förstoring på Ragge från fujidirekt och bilden är skitbra, meeen finns ingen ram som passa juuu..:( skit besviken.



den här bilden va det jag beställde och skära den går ju egentligen inte heller. för öronen ska ju vara hela. menemn får se om jag kommer fram till något :)


nu ska jag pysa. pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback