fanfanfan!

tänkte att jag skulle simma idag eftersom det inte blev någon sjukgymnasik... men jaa då har min sjukgymnast att jag ska simma 200 m och sen vila till att börja med och sen ska jag få simma längre när jag är mer tränad.
Idag gjorde jag så. Simmade 200 m, vilade och sen skulle jag simma nästa 200m då, men icke sa nicke. mitt knä sa ifrån. Gjorde skitont. Trotsade smärtan och simmade ändå, 50m i taget.
Det slutade med att jag simmade 400m och haltade sen ut från simhallen :(

faaan jag som vill simma!!

på onsdag har jag tänkt att gå på gympapass i södra vi. hoppas någon kan följa med mig :)
behöver röra på fläsket.
Tänkte även gå på vattengympa på torsdag :) ska bli skönt.


Idag har jag varit på anställningsintervju idag på SKANSKA, gick väl bra. tror jag :)
får svar inom två veckor.


nu ska jag kolla på halv åtta hos mig :)
poss'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback