År 2011

Första inlägget år 2011 :) Inte för det hänt så jättemycket.

Vi hade nyårsfest här hemma i gullringen och det va suuuper kul och få visa upp huset :)
Söndagen den 2 jan jobbade jag sen kom mamma, pappa, syrran & farmor på besök. Råkade tända eld på köksbordet :s Blir en sväng till IKEA på fredag och inhandla ett.

Ledig idag, eller först ett besök på UM och sen ett på vårdcentralen. Inte lätt alltså :)

Har min lilla fis hemma nu, vi lämnade ifrån honom när det va nyår eftersom vi skulle bli runt 20 pers. Han hade nog det bäst hos svärmor.

Jag har äntligen fått min minneskortläsare :) så här kommer blider från renoveringen :D


stor skillnad i trappen :)



























Nu ska jag promenera med vovven :)

Heeej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback