Måndag 21 feb 2011

oj måndag igen :)


träna hos sjukgymnasten idag igen :) naajs!
har ont i knät och har inte fått träna ordentligt på ett tag nu, det har under helgen gått ganska bra ändå. Hanna ( min sjukgymnast) tror att antingen är det en inflammation i leden eftersom det är svullet så det syns vilket betyder att det också är svullet inne i leden. eller så kanske det till och med vara menisken. Men vi får se. Håller på länge så är det väl menisken och måste jag göra något åt det så kanske jag kan passa på att laga korsbandet med.



huuu, va på Åsa-Nisse filmen i Linköping i fredag och jaaa....vad ska man säga. inte så bra som man hade väntat sig :s  booring


Ska ringa AF nu och tala om alla jobb jag sökt :) jippi! noot.


pooss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback