Alla ♥ dag!

...om någon hade missat det :)


Har en ledig dag efter en 62 timmars vecka på jobbet :) najs tycker jag, men jag ganska trött idag ändå :)
Fick några timmar imorgon med så blir lite denna månad ändå.

HAr varit och tränat hos sjukgymnasten idag och fick reda på att hon ska flytta Linköping och börja jobba där. Roligt för henne, men tråkigt för att hon ska sluta. Känner verkligen att jag kan få stöd av henne och allt, men nu arbetar vi på för attt jag ska kunna träna självständigt sen i mitten av mars.
Hade kanske kunnat sluta tidigare, men på grund av smärta i mitt knä så fortsätter vi.

Har funderingar på korsbandrekonstruktion alltså laga korsbandet eftersom jag har så himla ont under träningen, under simning och promenader. Det kan också vara att jag spänner mig pga av snön och halkan så jag avvaktar till våren så får vi se sen :)


det va väl det jag hade på hjärtat :)


By the way, 8 dagen utan godis, kakor etc :) Duktigt va :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback