Tisdag 12 april 2011.

oja, jag är alltid lika duktig på att uppdatera här :)

har iallafall börjat på mitt vikariat nu, hat gått två dagar och jag måste säga
 att man kommer in i det ganska så fort ändå :)
Iaf idag slutade kl 14.oo och tog tummen ur röven och tränade på crosstrainen de har på jobbet. När jag kom hem tog jag mig en liten springtur i skogen och snart ska jag ge mig ut och gå med Anna-Karin, gissar på att det kan bli en timma eller så :)

kommer kännas i benen imorgon tror jag :)



Nu är jag iallafall ledig två dagar. undra vad man ska hitta på då :) städa gjorde jag ju i söndags men dammsuga måste jag nog ändå eftersom Ragge börjat fälla så dant!! usch.
På tal om inget alls så va min bil GUL igår när jag skulle åka hem från jobbet. G.U.L!!! fuck.


hohoooooo totalt osammanhängande inlägg!
bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback