Måndag 4 april 2o11

Ojdå nu va det visst ett tag sen igen.. dålig stil.

Torsdags:
Jobbade natten på Kvillgården, alltså en relativt lugn torsdag för mig :) riktigt skönt faktiskt.

Fredag: Åkte vi till Hultsfred efter jag vaknat och så för att hjälpa dom med renoveringen i deras vardagsrum. det går framåt iaf. Sov där till lördagen för då började jag jobba vid 06.45.

Lördag: Spenderade dagen på Kvillgården mellan 6.45- 15 åkte hem sen och gjorde mig i ordning för en bowlingkvällen med ett riktigt härligt gäng :)
9 stycken va vi som bowlade iaf, två stycken satt och tittade på :)
Men jag vet inte om det va banan eller kloten det va fel på för det gick inte bra för någon :)
Det kan ju inte ha med alkoholen och göra iaf (a) hihi.

Efter bowlingen åkte vi tillbaka till Vimmerby och käkade lite på Palma. Åt inte mycket pga min mage som strulade! Men göööör roligt hade vi iaf, "tjej-taxin" hur kul som helst.
Sen åkte vi hem och sov :)

Söndag: Började jobba igen vid 12.30 - 21.15, fullt upp på jobbet hela tiden typ.
Kom hem och satte mig direkt vi BigBrother! Gutt att Vanessa åkte btw!

Måndag (idag): Har varit vääääldigt, trött och seg idag! hua. Gick lite mer än en timma i skogen förut med Anna-Karin och lille Raggeman. Hur skönt som helst. Kände att jag hade lite mycket kläder på mig för fy så varm jag va! Tvättat, eldat och jaa det är väl vad dagen bestått av. Gos med Ragge med :)

Va nyss ute med honom och lekte på trdägården. Han trasiga fotboll som han älskar och jaga efter och jaga efter mig med, han blev helt slut. Sööötnosen! ♥


Jaja det va det ja :) kanske inte hänt så särskilt mycket menmen.
Imorgon går jag bredvid på Skogsgläntan mitt nya jobb nu framöver (iaf en månad)
Najs.


Nähe nu ska jag invänta BB :)


Puss och hej!



en sommarbild sommaren 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback