på begäran...

 så ska jag uppdatera lite. Elina Lindqvist order :)


har jobbat mycket trots att sommarjobbet är slut, men inte gnäller jag för det inte :)
jobbar kvällstur imorgon vilket betyder att jag inte kan följa med tom på ännu en rallycrosstävling. har jobbat i stort sätt alla hans tävlingar detta år. Men det är lön för mig så jag säger inte nej.

Idag har jag fikat med min bästatse Elina gånger 2 faktiskt. Först gick vi till bakfickan och jag tog bara en kaffe.
Sen åkte vi och till erikshjälpen och kollade lite på second hand och sen i en antikt affär, några inköp blev det allt :) mkt fint. Efter det tog vi en fika till :) tihih. på ett annat stället dock.
Det va suuuper kul och träffa henne igen, det va ett tag sen. Men det är tur att vi jobbar med samma sak så hon vet att det kan bli med kort varsel :)
Förhoppningsvis blir det att träffas på lördag med. Men med massa annat folk här i gullringen. Förfest hos my. sen blir det ev örs :)


igår gick jag till guldsmedsaffären och tog ett hål till i örat så nu har jag två i ett öra och ett i det andra. blir ev tre på ett öra sen och två i det andra. men vem vet kanske dröjer ett tag till :)



känner att jag inte har mycket vettigt att skriva for the moment :)


Time to go :)




Kommentarer
my

inte hos mig hoppas jag ;)

2010-09-03 @ 11:56:28 | http://mymariajonsson.blogg.se/
Elina

Gött med lite uppdatering carlsson!! Ferre imorn, hörs då :)

2010-09-03 @ 22:02:06 | http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback