not again..



nu va det ett tag sen jag skrev igen så FY mig :) inte för det hänt så mycket sen sist jag skrev men ändå så.

i måndags va jag och tom och röstade. Jobbar på söndag och tom är i arvika så han kan inte heller.
och i igår jobbade jag. tyvärr har jag inte mycket nu men hoppas på mer faktiskt.
Har lite planer på att börja sälja partylite, men jag vet inte än... får se liksom. får la kolla runt lite om jag kan få ihop 6 visningar bara och sen fortsätta med minst fyra varje månad eller något.
så alla snälla själar där ute kanske kan hjälpa mig i så fall :)

Idag kom Myran på besök med Hugo. Ragge och Hugo lekte som tokiga :)
Jättesöta nissar tills Ragge rullade sig i bajs han hittade på gräsmattan.
så det bidden en dusch för raggeman, han som HATAR att duscha.
Själv göra själv ha :)
men han är rätt söt ändå...





imorn hoppas jag på fika med finaelina :) hoppashoppas jag.
och så ska jag hinna med arbetsförmedlingen med... blöööh!


jaja, ha det bra och ska se till att uppdater bättre :)

pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback