gullringen - vimmerby - storebro


igår va jag och fikade med myran och hjälpte henne att kolla efter födelsedagspresent till hennes mamma :)
MY retade mig med att ta en chokladboll och cola, själv tog jag en kaffe... liiite sugen jag va! retsticka!

Vi kollade på skor med och ja hittade ett par skitsnygga skor.. sååå idag ska jag köpa dom. Annars kommer jag ha ångest att jag inte köpte dom. så IDAG SKER DET :)



Dom är varmfodrade och inte allt för hög klack så jag kan gå ordentligt. Känns inte så roligt att ramla och skada mitt knä ännu mer :)

Nu har jag jobb framför mig, torsdag, fredag, lördag och söndag :)
idag på psyk och resten av dagarna på demensen.


nähe nu ska jag äta min frukost och sen gå med raggeman.




Kommentarer
Anonym

jag ville också ha "ett rosa bandet" uppe i hörnet på min blogg.. men vart lägger man in de?

Kodmall? jag la in mitt uppe på sidan. Men då försvann min bild, header. Sen la jag upp det längst ner på sidan.. å då såg man de inte alls! :S



2010-10-12 @ 20:42:46 | http://lantlollanpakullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback