Sjukgymnasten idag,

Idag fick jag träna på att gå i trappor. Det va som om jag aldrig gått i trappor. Det va ju visserligen nästan ett halvår sen jag gick ordentligt i trappor.
Men min sjukgymnast lugnade mig och sa att jag va stark nog och att det var med psykiskt och det va rädsla. Träningen gick la sådär, men det gick ganska bra. På onsdag ska jag träna mer på det.'''
Känns ju lite larvigt att man inte kan gå trappor när man är 20 år, menmen har man klantat sig i skidbacken så har man.
Den 1 november ska jag till läkaren och se vad han säger om min träning. Vi får hoppas att man slipper operation, men ibland skulle jag vilja göra den också. Men jag orkar inte rehabiliteringen..

Nu är jag i hultsfred och Ragge är självklart med. Imorgon ska mamma och jag göra hemmagjorda kroppkakor.
Köpta va INTE goda!!


Nähe nu ska jag pysa.
Hejhej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback