Helgen :)

Fredag: Åkte till Elina för att sedan åka vidare mot Djursdala till lilla Ida som fyllde 20 i september :) Va snackade massa skit, det va som om vi aldrig varit ifrån varandra :) Åt massa gott, drack gott och sen drog vi vidare mot harrys.
Vi stannade inte så länge. Eftersom Tom va på tävling kunde han inte hämta mig så jag sov hos Elina :)

Lördag: Hände inte mycket :) hämtade ragge vid två kanske och fick våfflor hos svärmor :)
Åkte hem och väntade på att herrn skulle komma hem. På kvällen fick jag besök av lillsyrran och hennes pojkvän :) trevligt.
Sen kom tom hem äntligen, men han somnade lika fort i soffan så :)

Söndag: Söndagen va toppen. Först städade jag huset, sen åkte jag in vimmerby och tom & jag åkte till Monte Carlo och åt mat. Vi tog grekiska grillspett denna gång istället för pizza. Och vi undrar varför man inte ätit det innan. Det va suuuuuuper gott :)
Vi klickade även hem en ny dator med :) jag bara läääängtar tills den kommer :)
på fredag alltså :)

Nu idag denna måndag har jag bytt lakan i sängen och gått med raggeman, vid halv två ska jag vara hos sjukgymnasten. Sen tänkte jag åka upp till parkeringen till Örsåsa och leka och träna med min fis :)


Nu ska jag pysa.
Posshej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback