Where did you go?

Min motivation har försvunnit, till allt egentligen.
Mitt nya liv höll sig i en månad och tänkte jaa visst ett smärre återfall liksom ingen fara. Kommer igen imorgon. Den morgon dagen har nog fortfarande inte varit nu sitter jag här med världens sämsta samvete och vill bara krypa genom jorden.
Motivationen borde ju vara hög i och med att det märktes på mig, jag kände mig piggare, jag hade energi och var gladare och framförallt det märktes på kläderna, men nu sitter jag här igen. Äcklad av mig själv och hur jag kan göra detta mot mig själv.

Fine, jag kan inte träna något nu när jag är sjuk, men vad ska jag komma på för ursäkt sen då?
Jag känner att jag behöver en PT tror jag. Jag behöver komma på fötter igen och facea verkligheten.

So come on, ge mig motivation igen..

Något depp idag kanske. But heey, det är min blogg!

so long!




Kommentarer
Eva

jag funderade oxå på att skaffa mig en privat tränare så man kommer igång någon jävla gång. :)

2010-12-03 @ 20:20:02 | http://playwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback