Vinterland.

Advent närmar sig och visst jag vill få upp mina saker, men om ni kunde se röran här hemma så skulle vi förstå mig att det inte är redigt roligt att försöka göra fint när det ändå ser ut som fan i huset. Menmen några ljusstakar kommer det nog ändå upp :)

städningen får bli när det är klart. och gardiner får jag se om jag bytte ju för inte så länge sen.. men det märks. skulle ju vara roligt och få upp lite nytt.


men en sak. vad är en snygg färg i en hall? inte allt för vit va?
golvet är mörkt, grått. mörkgrått. Kanske kan taperna gå en ljusgråton?
Förslag tack :)

Börjar tro att jag har halsfluss :( men vi får se. kanske ska ringa sjukan imorgon och kolla upp det bara..


yeye, ska se till och fixa mat till herrn och svärfar som kommer hem snart.

det är snöstorm, det har snöat hela dagen och blåst som faaasen. usch! vintern är ett faktum nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback