Renovering :)

Vi håller på med renovering i huset nu :) Badrummet och hallen är det som ska fixas :)
Och vi har kommit en bit på vägen, det är mycket kvar, men ändå.

I badrummet är det så gott som klart för mattläggaren och komma och sen är det tätskiktet och det ska dit, elen ska dras och lite.

I hallen har vi börjat att sätta gips på väggarna nu iaf, och där ska det sättas en bit också, upp i trappan och lite på övervåningen. Jag bara läääängtar tills jag får välja tapeter :) och det är ett ganska svårt val har jag märkt :s vilket stil jag vill ha och såå. skit svårt.

Ska ladda kameran och ta massa bilder på renoveringen, ska bli skönt sen när det är klart. Sen ville tom börja på köket, visst det vill väl jag med, men en sak i taget :)


hej.



Kommentarer
Cassandra

Ja gud, jag har offrat mig för laget ;D

JAG SAAAAAKNAR DIIIIIIIIIG!!!!

2010-11-15 @ 14:24:36 | http://vildadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback