Renovering part 2.

Har laddat kameran, har tagit en massa bilder, men det fanns ingen minneskort läsare i datorn och sladdenhittar jag inte. Ska inhandla en minneskortläsare iaf..
KAOS på ljunggatan säger jag bara!
Saker ta mig fan överallt!!

Igår va vi i Linköping med på IKEA och med tom hos läkaren. Tom kollade upp det där med sitt blod.
Gjorde några tester och de tog en bara blodprover med.
De gjorde ett test på hur lång tid det tar för blodet att koagulera. Det ska ta runt 6-7 min för tom tog det 12 min. Såååå nu kommer han att få äta någon medicin för resten av sitt liv. Han ska till västervik om en månad och då ska de ställa in medicinen och se hur mycket han ska ta och så..

Väl inne på Ikea hittade vi skiiiitsnygg badrumsinredning och sen lite annat skit som behövdes. Efter vi handlat det vi vill ha så åkte vi hem till gullringen lastade av det och åkte vidare mot vimmerby för att inhandla kakel. och vi hittade det perfekta :) suuuupernöjd! det ska bli så skönt när det är klart.

Idag ska vi hitta en golvmatta till badrummet med.

Ojoj, imorgon ska jag med lille hugomannen till veterinären:) först upp och köra tom till jobbet vid sex och sen stannar jag nog kvar till jag ska iväg med hugo. sen åker jag väl hem. Vid fyra åker jag och hämtar tom igen.
Imorgon kommer mattläggaren och lägger mattan :)

yeeei. I helgen när jag är på Ladies Night så fixar tom kaklet :D


tihih. Posss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback