Helgen - Brolle ♥

HELGEN VA SUPER!!!

I fredags åkte jag, syrran, fia och elin till Jönköping för att se Ladies Night.
Vi åkte vid tre typ och vi kom väl fram vid fem för väglaget va skitdåligt så man fick ligga och köra i 70 km/h.
Men vi kom fram iaf, tog en buss till Kinnarps arena och sen va det bara att gå in :)
fick fördrink och mat. Maten va la sådär.
Vi tog varsin goodiebag från ACO, det visade sig sen att man va tvungen att tävla för att få dom :) oops! hihi.

Uppträdandet va super bra fick massa rysningar och allt va bara toppen.
När det va klart bestämde sig fia och jag för att köpa en skiva. Hon en skiva med Andreas Johnsson och jag en med BROLLE :)
Fick dom signerade och kramades med dom :) Lyckan va total! 
Tillbaka till hotellet vid ett typ och sen gick vi och la oss vid halv två.

Dagen efter gick vi på A6 ett par timmar. Hittade MASSA jag ville köpa till barummet och hallen, men fick allt vänta tills det iaf är klart. eller åtminstone tills jag valt tapeter :)


_________________________________

I fredags kände jag en knöl under min haka och den gjorde ont. Tänkte inte mer på det men dagen efter så va det kvar. Kollade med mamma och hon sa att det troigtvis va en lymfkörtel som va svullen.
Tänkte att är den kvar till måndag så ringer jag vårdcentralen.
Men på söndagen gjorde den inte ont längre, men natten till idag så har jag sovit piss.
Ont i kroppen, ont i halsen. feber. jaa usch. är helt slut.

Så det va ju ett tecken på att infektion va på väg. 


Jaja så här sitter jag nu och tycker synd om mig själv...

Ikväll ska tom spackla klart, hade tänkt att hjälpa till men hoppar nog det ikväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback