Operationen..

 gick väl bra antar jag.
Korsbandet va helt av. Det sa dom i sälen att det INTE va.. bra koll! men den läkaren brydde ju sig typ inte.
han ska inte va läkare!

hur som helst så va ju korsbandet av så nu blir det träning för hela slanten. Träna upp min lårmuskel igen bland annat, så blir ev operation igen om 3-4 månader. Eftersom jag va så ung och om jag tränar upp det ordentligt så det ska jag fixa.

Annars kunde jag har lite små problem hela livet. Typ som det kan kännas i fotleden, ni vet, att det känns som det viker sig. Så kan jag känna i knäet sen :s
menmen vi får se. Nu har jag bara ont i så att säga där jag tror stygnen sitter.


Har som värsta knäskyddet på knäet nu :D och så ska jag ha det till nästa vecka. Ser nog snyggt ut :)


lite svullnad va :p haha.
Innan operationen..




efter operationen :)
mitt knäskydd :) hah.



poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback