onsdag 5 maj



Imorn är det dags och är redo. Tom frågar mig hela tiden om jag är nervös. Men jag är inte det. ÄN!!
"är du nervös nu då?" frågade han mig nyss i telefon. och så blir han helt frustrerad när jag säger att jag inte är det. men kommer nog bli ikväll eller imorn under väntetiden.

Syster kommer och hämtar mig ikväll för pappsen ska köra mig till västervik och tom ska hämta mig. Väntetiden kan bli lång stod det ju på lappen. Så iPoden är laddad med massa musik och ska fixa några tidningar som jag kan läsa imorn med.  guttguttguttgutt. Äntligen är det dags liksom!
Ska ringa min sjukgymnast sen (imorn eller fredag) med och vad som kommer att ske nu framöver...

Datorn har damp idag... han vill inte lägga upp några bilder från minneskortet! :(


sooo long!
uppdateringen kommer nog inte vara så bra imorn bara så ni vet :)


poss♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback