Ingenting!


idag har jag en göra-ingenting-dag eller jag har strykt, tvätt och håller på och tvättar men ändå. har gjort lite chokladbollar med.
måste ju göra något, är ju raaastlös till tusen. har gjort lite träning hemma förut med. Blir ju lite begränsningar i och med knät, men sit-ups och använda mina hantlar gör ju nytta iaf. sen träning på det andra benet. men snaaart så. snart kan jag gå igen (som normalt folk), och cykla med ragge som jag väntat på det :) vårcykla liksom.. och springa i skogen. Jag som skulle ha sprungit vårruset, men det blir nog inte så va :s


gjorde ju tacopaj igår tänkte lägga upp receptet sen :) suuuuuuper mums alltså!


så long. dags att hänga upp tvätten....

kolla in sen ska lägga in receptet på tacopajen♥


poss,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback