Hundar som äter gräs.


Eller i detta fall Raggeman. Han äter gräs och spyr sen som en kalv. Och nästac gång, kanske inte samma dag men om någon vecka igen så gör han samma sak igen. Jaa hundar äter gräs och det är inte allvarligt såååå, men borde man inte liksom förstå att man inte bör äta gräs om man spyr då? hundar är inte så smarta va ibland:)

Sen är det en annan sak med honom. Det är som om jag inte känner igen honom? han är helt konstigt. förändrad på något sätt. Beter sig på ett sätt som han inte gjort innan :s

och efter att ha sett en fästing krypa på honom så känns det som om de är överallt :s



Ringde ortpedmottagningen förut för att prata om min sjukskrivning och de skulle ringa upp, men jaaaa då hör jag inte samtalet och har ett missat samtal sen en halvtimma senare! Kuuuul! Jag har flyt! not!

hejs




Kommentarer
Maria

Johanna dom äter gräs för att dom vill spy..

De är deras sätt att få bort något som retas i halsen eller om dom ätit nått konstigt =)



Kramar*

2010-06-21 @ 16:44:47 | http://miahlia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback