Helgen :)


..det va ett tag sen jag skrev nu:)
fredag kväll va det fest hos personalen på carlenskogs och tom blev lite lagom full sådär :) haha.
Elin & jag höjde musiken i bilen för att vi ville slippa höra honom re sig skit :) haha. gullisen♥

på lördagen va det då någon speciell dag på carlenskogs där de hade specialpriser. tror det va någon 55 års dag eller något. Lördagen va seg som faaaan!! Regnregn och åter regn! Och bilen stod ute!
Tom och jag va inne nästan hela tiden istället... haha.

Lördagkvällen hade vi en myskväll här på Ljunggatan med räkor och den senaste Wallander-filmen :)
det va fint.

Söndag va vi i hulstfred och åt mat sen åkte vi hem och tittade på Luftslottet som sprängdes. Jag vet jag är sen, menmen. Bra va den iaf :)

Idag är det ännu en grå och trist dag. Får vara inne och städa huset :(
På fredag ska stygnen bort iaf, alla mina tre stygn :)


seeya. poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback