Gårdagen :)



den va toppen, jag hade super kul....
grillning, raketer, vin och musik :) det va verkligen suuuuper!

någon som inte mådde så bra idag va herr nilsson här, han har mest legat i soffan faktiskt.
och eftersom han somnat i soffan igen så tog jag mig ett glas vin :)
det är ju ändå lördag liksom.

vårat internet har D.A.M.P!! man får bara förbruka visst antal någonting och det brukar nollställas varje månad. men nu gör det väl inte det bara för det är en röddag eller nåt. Men borde inte sån skötas maskinet istället för manuellt eller?!
vad vet jag liksom :p


Raggefisen har varit hos mamma och pappa under valborg för vi hade ingen hundvakt och jag tror inte det gick någon nöd på han ändå så :) men nu är han iaf här hos oss igen och det gillar jag :)


Nähe nu ska jag kolla om det finns något bra på tv:n, posshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback