sjukgymnastik!



hejsan,
har precis kommit hem från sjukgymnasten och det gick ganska så bra till en början.
Sen skulle hon bara kolla en sak med benet och pang sa det typ och sen skrek jag som en gris!! sååå ont det gjorde. helt sjukt. började svettas som en gris och allt. usch inget roligt!
det märkliga va att hon inte tagit i något utan bara böjt benet lite :s

sjuktsjukt!

men nu har jag fått ett träningsprogram som jag ska göra 3 gånger om dagen fram till nästa fredag :)
lika bra att göra som hon säger, hon vet ju bäst om man säger så :)

menmen. jaha har intagit soffläge nu igen för jag har så jäääkla ont i knäet nu!
högläge är bra!


ikväll åker jag ev till hultsfred :)


hör gärna av er!



pussposs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback