ruuuubiken...



hejsan...


nu har jag varit i hulstfred igen efter toms tigg efter mammas mat. typ som om min mat inte duger :s
sen åkte vi till silverdalen till marie och kollade påtyg til dynan som ska va i bussen :) 
naaaajs. Jag va mest intresserad av katten, gissa vem som va avis sen. Raggeman kanske :) tihihi.

Nu är det mindre än en vecka kvar till fjällen och ja jag börjar nog bi nervös.Åka skidor :s
My & jag får ta barnbacken:) haha.
Måste inhandla en del med.... shiiiiit! menmen. Imorn åker Tom & Jag till jönköping. Tom ska typa upp hans släpkärra så vi slipper åka dit för överlast någon mer gång.. HAHA! Det va ju så roligt sist ju :) eller hur MYRAN?:p


nähe nu blir det slapp framför tv:n Wallander sen,nu håller jag på med reprisen på Svenska Hollywood fruar :)



Puuuuuusss!



Kommentarer
my

aaa, jätte roligt ;p

2010-03-14 @ 21:52:12
johanna

SV: tom tyckte det va roligt iaf :D haha. Vi spelade ju finns i sjön :)

2010-03-15 @ 10:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback