muuuulet!


hej alla läsare ( hur många dom nu är :p )

sitter här och funderar på vad jag ska packa till fjällen. och det inte är lätt ska jag säga er!

det är gråmulet, trist och en allmänt tråkigt dag idag så jag känner inte riktigt för att gå med raggeman, någon frivillig? det skulle tydligen regna idag med :s ysch!

Ikväll ska Tom och jag till Motala eller vart det nu va och hämta hans rallycrossmotor. Han är sååå glad att den äntligen är klar nu. Så vi ska hämta den och han ska väl sätta i den i bilen på lördag, eller vad vet jag liksom!

jag ska lägga upp en bild sen på det jag lagt fram till fjällen. Det är precis som om jag skulle vara borta i ett halvår :)


nähe nu ska jag gå med raggemannen och elda lite.
sen är du den där disken med.... suck!



grrrrr....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback