invalid!


hejsan

vi fick åka hem tidigare från fjällen! redan igår kom vi hem fast vi skulle varit hemma på söndag.
det började med att tom fick maginfluensa och ligger hela tisdagen. Onsdagen så åkte vi på sittliften upp till snögubben det va en sakerna jag verkligen ville göra. Sen skulle vi åka ner för den "gamla vanliga" backen och sen gå med, men det slutade med att jag vurpa och gjorde tydligen några kullerbyttor och sen skriker jag som en griiiis! har skit ont i knäet och bara skriker!

men jag fick iaf åka scooter som jag tjatade om så mycket :) fast det va ju inte riktigt så jag hade föreställt mig det :)  fick sitta en timma på akuten och nu är det kryckor som gäller, en töjning i inre ledbandet va det som
Inte nog med det så efter vi kommer hem från akuten så ligger pierre och emma och mår inte alls bra. Pierre hade maginfluensa och emma feber. Dagen efter åkte vi hem, jävla skit helg!

Tydligen så hade halva lindvallen maginfluensa, men jag har klarat mig pepparpeppar!


Så nu sitter jag i soffan och hoppar mig fram när jag behöver:) försöker dock stödja på det så mycket som möjligt. Så nu ska jag få tag i en sjukgymnast, någon som är bra på det? :)



Pusss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback