hultan :)

 

tjaaaaaa,


tom har åkt till garaget och han tog med sig hunden för jag kan ju inte gå med han. Pappa kommer och hämtar mig snart eller om några timmar och då åker vi till hulstfred. Hämtar nog ragge innan:)

My & Ted har hämtat deras hundvalp och tydligen hade det gått bra. Jag trodde ragge skulle ta det bra eftersom han är hägre rang, men han va rädd sa tom. hahah FEGIS hund :) Kanske skulle passa på och träffas med hundarna nu när jag är i hultsfred, vi får se vi får se. Om ho är hemma mysan alltså :)


nähe ska pysa, puss&hej!




Kommentarer
my

ska bara jobba ens väng i stallet först ;p kanske senare då. hur länge ska du vara i hultan?

2010-03-27 @ 11:11:31
johanna

SV: okej, vi stannar tills imorn, du kanske kan komma till oss då ju. Så kan de leka på gården :)

2010-03-27 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback