en seg dag..



hej igen.

sitter här framför datorn och tv:n, det är ju grey's för tusan :)
detta men bloggdesign skulle jag vilja kunna någon som kan och har lust att hjälpa lilla mig? :)
just nu lånar jag gratis desginers som folk gör, som folk är VÄÄÄÄLDIGT duktiga på.

jaja men tack och hej och så....
är tröttare än en..jaaa... vad säger man... tröttare än tom, det säger väl allt :)
så efter grey's ska jag krypa ner bredvid min plutt och min andra plutt på golvet nedanför ♥

den där tom tycker jag faktiskt om, ganska så mycket faktiskt♥
 

och på tal om inget så fick jag veta att Izzie inte kommer tillbaka, det är nästan lika jobbigt som när George hoppade av :S



nu.............SÄNGEN!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback