en katt?!


tom har äntligen sagt att jag får köpa en katt, men jag tror inte han vill egentligen utan säger det bara för att va snäll.. men jag vill i vilket fall som helst ha en. vet i fasen om det skulle funka med raggeman, men man får väl vänja honom eller något..........

jobbat ikväll och det va ganska så skönt. jobbar fredag,lördag och söndag med :)  jobbar tisdag nästa vecka och sen vet jag inte mer :s

har ev fått jobb HELA midsommar :) yeeei!
det gör mig absolut ingenting, CASHCASH, det är ju storhelg!

får väk krypa ner hos den där som kallas min sambo som man typ inte ser längre :s han hade gått och lagt sig idag när jag kom hem och imorn när det väl vara samma sak :s jaja, jag ska väl inte klaga!


ska läsa min bok, har börjat med boken Patient 67 , boken bakom Shutter Island. Tänkte jag skulle läsa boken innan jag ser filmen :) sen ska jag börja på aldrig fucka upp :)
boken jag fick av elina va super när jag väl fattade den ;) men efter ett tag kunde jag inte lägga den ifrån mig, tack gumms!



                                                                      soooova '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback