dålig uppdatering igen..



varit lite dålig på att uppdatera igen, men jag skyller på att jag jobbar :)
jobbat fyra dagar nu och sen blir det natt igen nu ikväll :) hade tänkt och sova länge, men precis som förra gången ringer resursen och väcker mig :s
kan dom inte tänka liksom att man kanske ska sova länge eftersom man ska jobba natt:s jaja, så kan det va. och ringer om påsken!! Livsviktigt klockan 9.oo på morgonen tre veckor innan ! !
Tom kom hem vid nio och åt frukost, sen kommer han hem vid ett och äter mat med så då är det bara att ha det klart :)
Så nu sitter jag här. rastlös och dan. ska ge mig an disken igen. och sen städa :)


Jag hoppas att jag är ledig i helgen och att ida är ledig så hon kan komma hit och prata skit och dricka lite gott :)
hoppashoppas liksom! men man vet ju aldrig med mitt jobb :)


ska gå och ge mig an disken :)



pussis!



Kommentarer
EDA

DE hoppas ja också:D thit

2010-03-08 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback