ajajaj,


tjohoo.

igår kom my och ted till mamms med lillvovven så ragge och han kunde träffas lite :)
det gick väl bra, ragge är ju lite FÖÖR snäll mot lillen. Lillen bet honom ju i svansen hela tiden ju :) sen började Raggeman jucka mot lillen :s lite homo tror jag :) haha.

idag har jag bara ringt och ringt samtal hela dagen. det började med att jag skulle ringa sjukgymnasten och insåg efter 10 minuters ringande att jag hade fel nummer. jag hade kommit till öppen psyk! Ringer då växeln i vimmerby kommun, men de kopplar mig fel ändå. Till slut med fem minuter till godo på ringtiden så kom jag fram och fick prata med en ganska asocial människa :)
men jag skulle iaf få gå före lite i kön :) tihih.
Sen ringde jag vårdcentralen i hultsfred om sjukskrivning, fick återkomma på torsdag.
Efter det blev det ringa jobbet och fick reda på att de tänkt och utöka lite  :S menmen det får bli sen!
En halvtimma senare ringde sjukgymnasten, en trevlig tjej denna gång och pratade lite. Har fått tid redan på onsdag :) yeeei! hoppashoppas!

skulle ringa efter en sjukresa, en taxi ju. men det verkade vara jääävligt svårt! "du kan inte ta dig dit på egen hand?" jaaa men visst hoppa på kryckorna till vimmerby eller!?
Åka buss? jaa det skulle jag väl kunna, men kan ju knappast ta mig ner och uppför backen :s
jaja, tom fick köra mig iaf!


nehe nu ska jag äta tacorester!


poss alla.




Kommentarer
my

stackare ;)

2010-03-29 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback