4 dagars jobb i rad igen.


visst. jag vet fyra dagar låter inte mycket, men går man nästan 10 timmar varje dag då och utan rast så är det rätt så krävande. Plus att det är demens, dom som jobbat på en demensavdelning vet hur det är :)
menmen, det är ju pengar och jag ska väl inte klaga. Jag får ju iaf jobba :) Förra månaden fick jag ihop 111 timmar på 28 dagar och det är ju inte illa pinkat så att säga.

Raggeman och jag va ute och gick ungefär en timma förut och visst jag ska erkänna att det inte va lika skönt som jag trodde det skulle va. Det såg ut att vara så varmt och skönt i solen, men det blåste som fasen och jag hade inte klätt mig efter det om man säger så :)
men när man väl fick upp farten så gick det finfint :)

Sitter återigen ensamhemma och jag ska väl inte gnälla. Det är rätt skönt faktiskt :)
När herrn kommer hem så ska vi ( eller jag menar JAG) göra toast.. och sen jag tigga till mig ett par som jag hittat :) ihih. Hoppas det funkar!


nu ska jag se 2½ men och sen greys ikväll :)





                                                                           puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback