Pinsamt!

så typiskt hultsfred och allt skit där uppe med rockpartyhelvetet och det :D
det är mycket skit där uppe vid metropol så jag kan vet hälften och vill nog inte veta heller för den delen.
Men vadå, hur fan kan man konka INNAN ens festivalen ägt rum? Sviter från förra? men det löste sig väl eller? äh.

men ändå har tom jag tänkt och gå någon dag bara sådär, käka gott och bara gå och strosa där nere. ÄTA LANGOS bland annat, men då ställer de in också :s typiskt!

jaja skit samma nu!




Jobbar ganska så mycket nu när jag gått på mitt schema. Ledig i två dagar nu och sen blir det en tuff arbetarhelg till. 37 timmar.

37 timmar storhelg förra helgen
och 37 timmar denna helg.
det är trevligt :)




nu ska jag busa med raggeman :)


ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback