dags att uppdatera lite...

 njaaa... jag överlever nog. wöörk imorgon och inatt trillar en finfin lön in på kontot :) det gillas starkt som faaen :)  så nu har jag fixat lite räkningar som ska betalas och så.


Ser fram emot helgen, fest i flaka med olika aktiviteter osv. Ordnad av Johan & Marie Karlsson :) kan bli sjukt roligt. jag har dispans på lekarna får dricka destomer istället :)



har förresten hittat hallon i trädgården och smultron. UNDER en massa andra plantor. Smultronen hittade jag under vinbärsbuskarna och hallonen hittade jag i rhododendrbusken. Nu är frågan om jag kan flytta dom till det landet jag inte använder nu till nästa sommar? Och förhoppningsvis bli några fler buskar :)


so long,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback