Wiinter..

18 minus när man klev upp och idag och under dagen sen så snöade när det va 10 minus. Men det va någon som lärde mig när jag va liten att det inte snöade när det var minusgrader. vad händer egentligen:s

Pga den dåliga uppdateringen tänkte jag berätta vad som hänt i helgen.

Fredag: En mysig hemma kväll med älskling med tacos och film.
Alltså väldigt mycket mys och mycket mer hände faktiskt inte heller :)

Lördag: Gjorde i stort sett ingenting från klockan 09.00 till 14.00 tog det mest lugnt och hade allmänt skönt själv hemma :) Klockan fem så åkte vi till farmor som fyller 71 den 31 januari. Kräftskiva på det med, men vi åkte tidigare och missa kräftorna.
Dock fick med oss några hem :)
Kvällen sen va vi hos Johan & Marie på förfest innan vi drog till pumpen.
Dåligt band, men med bra sällskap så blev kvällen mycket lyckad och det tackar jag för :D

Söndag: En seg dag dock en så speciellt bakfull, men trött och seg iaf. Började plocka undan lite saker i det gamla sovrummet så vi kunde flytta in i det nya på kvällen.
Tom & jag bestämde oss för att flytta in sängen till det nya sovrummet trots att det inte finns någon rullgardin. det kommer att inköpas inom kort,
men några dagar klarar jag mig så ska ni se.
Det är ju ändå mörkt när man lägger sig och nu kanske jag inte sover så länge om dagarna ;)
Frågan är bara hur jag ska göra när jag ska jobba natt på onsdag :s
det löser sig!
Vi har även ätit på Wasa i Södra Vi med Johan & Marie idag, mycket gott såhär dagen efter :)
Tom & jag kom hem och började styra lite sen åt vi våra kräftor, MYCKET GOTT!!!

Det va helgen det och nu tittar vi (=jag) på Wallander.
Tom har somnat i soffan. Och alla tycker det är såååååååå ovanligt!!! :) hahaha.

Näe nu ska jag väcka han så han kan se slutet iaf :)

Puss & hej.


//













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback