Snökaos?

Har jobbat på Vidala idag och INTE gått bredvid och det gick faktiskt ganska så bra måste jag säga. Självklart kan jag inte rutinerna, men konstigt liksom :p Jobbade med bra personal även med den tanten jag tjatade om häromdagen, men idag va hon trevligt och faktiskt rolig. Kontigt nog :s
Har jobbat 9 timmar utan rast och jag började diska och städa efter jag kommit. Undra vart energin kommer ifrån. My goood liksom!
Vägarna va ju skit, men det hade man ju räknat med eftersom man visste att snöovädret skulle komma.
Bllir nog värre imorn :s

Imorn ska jag jobba först i Storebro 7-12.30 sen ska jag in och äta i stan för att sedan börja jobba klockan 16 till 20.30 på Blåklinte(vidala). Catching!
Får ihop ca 128 timmar i januari och det är ju inte illa pinkat.


Ska fortsätta min städning och sen fixa lite smått att äta till herrn kommer hem.
Har även köpt semlor, men det blir en överraskning för tom :)


Puss & Hej

/ Joäna :)




Kommentarer
Eva

Du har fått en blogg award av mig:)

2010-01-27 @ 19:32:00 | http://playwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback