Snabba Cash!

Tom och jag va på bio igår, på Snabba Cash, vet i fasen om jag tyckte den va sådär jättebra, men jaa ändå ganska så bra. Men innan det så va tom och jag på hans jobb och fixade med köket till bussen och jag lyckas (som vanligt) att halka och blir irriterad och sätter mig ilsket i bilen och så åker vi. När vi kommer in på biografen, har betalat och satt så inser jag att min mobil är borta :s Hittar den verkligen inte.
Antingen ligger den på toms jobb, i bilen eller i snön när jag halkade!
Tom åker och kollar som tur är för han visste väl att jag inte skulle kunna se filmen annars och tur vva väl det, att han åkte alltså för mobilen låg i snön. Ej synlig, men tom ringde till den och hittade den :s
Det varit lagom kul och inte hittat den.

Idag ska jag gå bredvid sista dagen på Vidala sen på onsdag och torsdag ska jag jobba där på riktigt.
Så jag blir varm i kläderna som resursen sa :)

Exakt 23 dagar tills man fyller 20 då och ser man verkligen fram emot :)


Puss & hej 

// Johanna.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback