Magont?!

Någon som vill ha mitt magont? Någon får gärna ta den. Snälla alltså jag ber någon!!
Som sagt har iaf fortfarande väldigt ont i magen och jag vet i fasen vad det är. Fyra dagar med denna magont liksom det är INTE kul. Men iaf har kollat upp lite och pratat med mamma som är sjuksköterska att det kanske kan vara magkatarr :s Kuuul eller inte.
Såå innan jag går till läkaren tänkte jag att jag skulle se till om det kunde gå över med egen hjälp.
Ändra maten lite och så. Läste lite på internet att man skulle sluta med kaffe och så. Så det är väl bara att läsa till sig vad man ska göra så får vi se senare vad det blir av ett...
Ska iaf vänta med att ringa vårdcentralen!

Sådär det va mitt dagens gnäll det :)


Ha't braaa!

//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback