Kallt!

Jobbat idag på Kvillgården till halv tre och jobbar imorn från halv tolv till sju. Sen jobbar jag lördag med en hel dag :s  Cirka 9 timmar och det är segt nog!!
Ser fram emot den 30 januari, först är det kalas för farmor som fyller år och kräftskivan som vi skulle haft i höstas när farfar va sjuk. Men nu blir det en kräftskiva utan farfar istället :(
menmen det ska väl gå..
På kvällen blir det pumpen iaf, först förfest hos Johan & Marie i Södra Vi :)
Kommer bli najsbajs nu, det va ett bra tag sen ju!! och tycker jag förtjänar en dag ute faktiskt också nu!

Kom hem från jobbet/stan vid halv fyra tiden och märker att det är asakallt kollar termometerna och det är 15 grader!!!! Ursäkta hur kallt kan det bli liksom!!
Sen alla andra gånger jag eldat och eldat så det ska bli typ 22 grader, men tror ni har stoppat så det inte går upp mer värme än till 20 grader!! Men snäääääällt liksom. tänk om man kunde fått veta det liksom!


Jaja, nu ska jag fixa mat till älsklingen till när han kommer hem:)


SeeeYaaa
// Johanna,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback