kaaaaaallt!

Suuuperkallt idag!!
När tom åkte till jobbet va det 25 minusgrader ute och 14 inne.
Men när jag vaknde va det runt 20 minus ute och 12 inne!!
Hur normalt är det att ha 12 plusgrader inomhus!
Jaag lovar det är svinkallt! För tydligen så ska jag se till att det är varmt inne och det finns varmvatten, men när jag jobbar kväll och kommer efter Tom är det inte lika viktigt tydligen :s ÅH!!
Stör mig. Det är inte han som sitter hemma i detta kalla så han blir ju aldrig lidande. Joo det blir han ju säger han, det går ju åt ved! STACKARN DÅ!! Då kan ju han sitta här hemma i 12 grader så kan jag va någon annan stans då så får vi se hur roligt han tycker det är.................
Liiiiiiiite pissed off jag är då :)

Imorn skulle vi åkt till Linköping till IKEA, men eftersom det ska komma så in i helvete med snö imorn så hoppar vi det.


Ledig idag, men jobbar imorn och torsdag på Vidala så det ska nog gå bra hoppas jag :)
Nu går ju inte bredvid mer så det måste bara gå. Får väl fråga mig fram, men så finns det ju viss personal som kanske inte skulle jobba med det här mer om man jobbat på samma ställe i 30 år eller vad det nu är. Gör precis som hon vill och gnäller när andra gör fel för allt hon gör är så himla rätt!!!


Nu ska jag draaa.
Puss & hej
// Johanna.




Kommentarer
Anonym

känner igen de där clason, vissa borde inte jobba inom vården, speciellt om de vatt där de senaste 30 åren!!!!:P// EDa

2010-01-27 @ 10:00:05
carlsson

JAG VEEEET!! varför är de så för??!?!?!

2010-01-27 @ 17:58:41 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback