Gossip Girl!

Är tydligen helt besatt av Gossip Girl nu :D är inne på andra boxen tredje cd:n :) på två dagar.
Är jag bra eller är jag bra.

Är sjuk eller nått. Kände igår att jag hade sjukt ont i magen och ville spy hela tiden men det kom liksom inget. Intressant för er va?! iaf så har jag SJUKT ont i magen och tillbringade min dag i soffan med täcket och frös som fan ändå. Sjukt ont i kroppen igår kväll och när jag la mig, men när jag vaknde i morse så va allt som vanligt förutom magen då. Har fortfarande lika ont. Undra va fasen det kan vara. Har inte ätit på två dagar och så fort jag
tänker på mat mår jag illa :s skumt som fasen. Men det går la över.
Tom hade tänkt att laga något gott idag och ha det mysigt men det får bli imorn för idag har jag ingen matlust. Ikväll blir det att inviga våffeljärnet vi fick i julklapp istället. Men det kan bli mysigt ändå så :)

och bilder på sovrummet kommer, JAG LOVAR !
Vi har inte ens köpt grejer till det ens och vi kan inte riktigt bestämma oss. Det måste ju vara rätt också :)
Tapeter och golv är som sagt klart och det finns bilder har bara inte orkat lägga in dom på datorn!
LATA JOHANNA:D



Ska fortsätta att se Gossip Girl :)

So long,





Kommentarer
Elina

Kul att du börjat skriva lite oftare i din blogg ;) ses snart ju :D . Glöm inte att läsa min bloggis. hihi. PUSS

2010-01-15 @ 16:01:51 | http://lindqvistelina.blogg.se/
carlsson

Visst är det :D jag fick MASSAMASSA skäll av ida, men det är kul och släppa på tankarna lite :D Jaaa vi borde verkligen ses snart, du får komma hit ju så kan jag bjuda dig på gullringens berömda semlor och mitt berömda kaffe ;) Pussis babe.

2010-01-15 @ 17:34:04 | http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback